לסייטהוד מגוון רחב של אפשרויות תפעול התקשורת מול המבקרים באתר.
כל מבקר באתר מקבל תגי זיהוי ייחודיים ע"פ זהותו הייחודית וע"פ המצב שלו ביחס לסרגל / הצ'אט של סייטהוד.
אלו המצבים השונים של המבקרים באתר שלך:
נמצא באתר: האייקון הראשון שמבקר מקבל ברגע כניסתו לאתר.
נמצא באתר פירושו : מבקר נכנס לאתר אך טרם התייחס לצ'אט וטרם בחר לפתוח אותו. אייקון זה עוזר לך לעקוב אחר המבקר באתר שלך. כל עוד הגולש נמצא באתר אתה יכול לעקוב אחר המקום בו הוא נמצא. לפנות אליו באופן יזום על ידך בכל רגע נתון ולהציע לו שירות או עזרה.
פתח צ'אט: המבקר נכנס לפעולה. כלומר, הוא פתח את הצ'אט, קרא את ההודעה שלו וככל הנראה מעוניין לדבר עם נציג השירות של האתר שלך.
כדאי להיות קשובים למצבי המבקר! זו היא מהות המכירה באתר! שירות טוב ומוצרים איכותיים!
אייקון זה מחליף את תפקידו של האייקון הירוק.
כותב הודעה: המבקר כותב לך הודעה עכשיו.
סייטהוד מציגה את מצב ההקלדה של המבקר באתר בכדי שתוכל לדעת בזמן אמת האם המבקר שנמצא מולך בצ'אט מתכוון לענות או לרשום לך משהו. באופן הזה תוכל לדעת אם לחכות להודעתו או לעבור לשיחות עם מבקרים אחרים.
אייקון זה מחליף את תפקידו של האייקון התכלת.
שלח הודעה: זהו אייקון "דחוף" ופירושו ; מבקר שלח לך הודעה עכשיו. ברוב המקרים, אייקון זה יהיה
בעיקר מהמבקרים האחרים באתר, ולא מזה שאתה מולו בצ'אט, משום שהודעתו עוברת מיידית לתיבת הצ'אט.
כלומר, בזמן שאתה מנהל צ'אט מול מבקר אחד, מבקרים אחרים
שולחים לך הודעות. מצב זה, ידרוש התייחסות כלשהי מצידך.
אייקון זה מחליף את האייקון האדום.
חסם צ'אט : לצערך, המבקר באתר חסם את הצ'אט. הוא אינו רוצה שיפריעו לו בזמן הגלישה באתר. כדאי שתתחשב בפרטיותו במקרה זה, אך בכל מקרה, אתה עדיין יכול לשלוח לו הודעות. הוא אמנם לא יראה אותן בזמן אמת, אך ברגע שיחליט כן להשמש באופצית הצ'אט ויתיר את החסימה,הוא יקבל את כל ההודעות ששלחת לו קודם לכך.
אייקון זה יופיע בכרטיס הגולש גם אם חסמת אותו בעצמך.
בועת הודעות שלא נקראו: סייטהוד מונה עבורך את מספר ההודעות שמבקר מסוים שלח וטרם קראת אותן.
כמובן, ככל שהמספר המצוין בבועה גדול יותר, כך דחיפות הצורך של המבקר בשירות או בהתיחסות מצידך, כנראה גדולה יותר.
המבקר קורא לך!
אורח חדש: המבקר מסומן בכוכב? פירוש הדבר שזאת הפעם הראשונה בה הוא מבקר באתרך ולכן כדאי להתייחס אליו בהתאם ללקוח חדש ולהכיר לו את טיב השירות שלך.
כוכבי שיוך לנציגים:
גולש בלובי – מדובר בגולש שנמצא באתר אך לא שויך לאף נציג – בד"כ משמע הדבר שהוא עדיין לא כתב בצ'אט ואף נציג לא פנה אליו.
גולש בתור המתנה – גולש זה כתב בצ'אט אך לא היה נציג פנוי לקבל את השיחה. הגולש ישוייך אוטומטית לנציג הראשון שיתפנה.
גולש המשוייך לנציג אחר – גולש זה נמצא בשיחה פעילה עם נציג אחר.
צליל כניסת מבקר: תוכל להיות במחסן או במטבח.. ועדיין לשמוע שמבקר נכנס אליך לאתר ובכלל את תנועת הכניסות והיציאות. סייטהוד מתריעה בצליל על כל כניסת מבקר לאתר כאשר תוכל להבדיל בין מבקר שהיה בעבר באתרך או מבקר חדש לפי הצלילים שלבחירתך.
צליל קבלת הודעה: בדומה לאייקון "שלח הודעה", תקבל גם צליל שפירושו – מבקר מעוניין בשיחה איתך ושלח לך הודעה. הלקוח ראוי למענה בזמן הקצר ביותר לכן כדאי לזכור צליל זה כ"נורה אדומה".
סמלי הסרגל:
סמל האונליין: סמל זה יופיע על הסרגל כשתסמן את אתרך כאונליין והוא מסביר לגולשים באתר כי אתה זמין למענה באותו הרגע. במקביל גם הודעת הפתיחה שלך תופיע באופן אוטומטי לגולש.
חשוב לזכור להפוך למצב "אופליין" כשאינך זמין על מנת שלא יווצר מצב בו הגולש לא יקבל מענה כשאתה למעשה מזמין אותו לשיחה.
סמל האופליין: סמל זה יופיע על הסרגל כאשר תסמן את אתרך כ"אופליין" והוא מסביר לגולשים שכרגע אין נציג זמין למענה באתר.
בנוסף ישנה הודעה לא מקוונת שתחכה לו בצ'אט ותזמין אותו להשאיר פרטי התקשרות כדי שנוכל לחזור אליו.
אייקון החנות: בעזרת כפתור זה יוכל הגולש לפתוח את חנות המוצרים שלנו. הכפתור יוצג גם אם הסרגל ממוזער. אינך רוצה להשתמש בחנות? אין בעיה אם לא תאפשר תצוגה של החנות לכפתור זה לא תהיה משמעות.
אייקון החדשות: ממש כמו החנות, כפתור זה יאפשר לגולש לצפות בחדשות או במבצעים אותם נעדכן. כמוכן הכפתור יוצג גם כשהסרגל ממוזער.