מתנות הן לא רק דרך להראות הערכה ללקוחות, משקיעים ומפיצים אלא גם דרך לשמר לקוחות ולמתג את עצמכם. כאשר אתם נותנים מתנה לאנשים שאיתם אתם עושים עסקים אתם צוברים מוניטין של מי שיודע לדאוג לשותפים העסקיים שלו. הרי כולם אוהבים מאוד לקבל תשומת לב ומה מראה טוב יותר שאכפת לכם מאשר מתנה?
המתנות היעילות והשימושיות ביותר, לכם כחברה, הם מוצרי פרסום. בין אם אתם רוצים להעניק לעובדים שי לחג או ללקוחות מועדפים מגוון מתנות לילדים – למה לא להרוויח מזה על הדרך? מוצרי פרסום מאפשרים לכם מחד להעניק לאנשים איתם אתם עובדים מתנה שמראה את הערכתכם ומאידך השם של החברה שלכם מופץ דרך שיווק שעובר בעיקר על תת המודע – מהווה חלק עיקרי בהליכים הפסיכולוגיים שמובילים בסופו של דבר למטרה – מכירה.
מוצרי פרסום הם טקטיקה נהדרת עבור קידום מכירות של חברה. מוצרים אלה יכולים לעזור לשפר את אמנות המכירה של אנשי המכירות של החברה. חברה החורטת את הלוגו שלה על מוצרי פרסום, מצהירה קבל עם ועדה על נוכחותה בשטח. היתרון הראשון של מוצרי פרסום ברור אולם חשוב להתעכב גם על השני – ההשפעה הפסיכולוגית שיש לחשיפה מרובה ללוגו. כאשר אנו מבחינים בלוגו לראשונה, אנו נוטים לא לתת לו תשומת לב מיוחדת אולם הוא נחרט בזיכרוננו. ככל שאנו רואים אותו יותר ויותר כך אנו שמים אליו יותר לב והוא מושרש בנו. כך קורה שאנו מפתחים הרגשה של היכרות עם החברה גם אם לא רכשנו בה מעולם דבר, רק מעצם החשיפה החוזרת ללוגו שלה או למוצרים שלה. כמו כן הקיום של המוצרים עם לוגו שלכם במשרדים ובתים של אנשים, מראה כי יש לכם קליינטים ואתם דואגים להם. כאשר המוצרים הללו נמצאים בביתם של מובילי דעה, ההשפעה שלהם מתחזקת על אחת כמה וכמה ולכן כדאי גם לדעת מה שולחים ולמי.
הפרסום "הפסיבי" הזה מוביל למכירות ולהגברת המודעות אליכם לעיתים קרובות הרבה יותר מפרסום אקטיבי. הרי שבעוד הפרסום האקטיבי כופה את עצמו על לקוחות הפרסום הפאסיבי הוא הרבה יותר מתוחכם.
איך מוצרי פרסום יוכלו לעזור לכם לקדם מכירות? חשבו למשל על שירות לקוחות או על שירותי טלמרקטינג / טלמיטינג בהם אתם יוצרים קשר עם מאגר לקוחות החברה.
הענקת מוצרי פרסום כמתנה ללקוחות תמיד תתקבל בברכה. הודעה קצרה במסגרת צ'אט לאתר המבשרת על מתנה ללקוחות שלכם – ודאי תקבל מענה מהיר.
חשוב מאוד לבחור מוצר שימושי אשר בכדי שמקבל המתנה ייהנה ממנו ויחשוף אותו בפומבי. ציוד משרדי דקורטיבי הוא תמיד אופציה מאוד טובה. מחד מדובר במוצרים סולידיים ויחסית סטנדארטים, כך שהטעם האישי שלכם לא יתנגש עם הטעם האישי של הלקוח או המשקיע ומאידך ציוד משרדי מונח תמיד על שולחן העבודה – כך שכל מי שנכנס לחדר רואה את הלוגו שלכם מיד. כמו בכל תחום, גם בתחום מוצרי פרסום יש טרנדים – ושני הטרנדים החזקים ביותר כיום הם הטרנד הרוחני והטרנד הירוק. הטרנד הראשון קיים כבר זמן מה וניתן לראות כי חברות רבות מעניקות במתנה לעובדים עציצי פאנג שואי עם לוגו של החברה. הטרנד השני הולך ומשתלט על כל תחומי חיינו והוא משדר אחריות חברתית – חברה שמשקיעה במוצרים ירוקים ואף הולכת צעד אחד קדימה ומייצרת מוצרי פרסום ירוקים, ממתגת את עצמה בצורה חיובית ביותר.
כמו כן, עובדה שרבים לא יודעים היא כי מוצרי פרסום הינם הוצאה מוכרת במס, בהצגת קבלות מסודרות כמובן. כך שהמתנה שאתם מעניקים ללקוחות שלכם משתלמת לכם לא פחות משהיא משתלמת להם. נכון שמדובר בהוצאה ולעיתים בהוצאה לא קטנה, אולם בגלל שמזמינים מוצרי פרסום בכמויות מסחריות העלויות נמוכות יחסית מאשר בהזמנה של מוצרים בודדים. חשבו על כמות הכסף שאתם משקיעים בפרסום פורמאלי ותבינו כמה ההשקעה בפרסום לא פורמאלי בצורה של מוצרי פרסום שימושית ויעילה לכם.
קראו על שירותי צ'אט קידום מכירות באינטרנט