תוכנת טלמרקטינג משמשת מוקדי מכירות רבים אשר חפצים להתייעל בשיטות העבודה שלהם ובמתן השירות ללקוחות. מוקד מכירות או מוקד טלמרקטינג הוא שירות מכירות טלפוני אשר חברות רבות מפעילות לטובת לקוחות ולקוחות עתידיים, כמו למשל: חברות תקשורת, שירותי טלוויזיה, חברות אלקטרוניקה ומכשירים חשמליים ועוד רבים. מוקד מכירות מציע ללקוחות מענה אנושי המועדף על רבים לעומת שימוש באתרי האינטרנט. חברות רבות עמלות על ייעול שירות לקוחות שלהן על ידי שימוש בתוכנות מתקדמות כגון תוכנת טלמרקטינג.
למה יש לעשות שימוש בתוכנת טלמרקטינג?
בעשור וחצי האחרונים חלה מגמת שינוי בשירותי הלקוחות ובמוקדי המכירות של חברות רבות. כיום הצרכן הישראלי הוא חכם ומודע יותר וכן דורש יותר. בעת חיוג למוקד מכירות הלקוח הממוצע מצפה לשירות אדיב, סבלני, אך מהיר. מעבר לכך, התחרות בתחומים רבים, כגון שוק התקשורת, היא קשה ומאלצת את מוקדי המכירות להתייעל כל הזמן ולהשתפר. נוכח כל אלו נכנסו לשוק סוגים שונים של תוכנת טלמרקטינג.
כמה מילים על התוכנות
תוכנות הטלמרקטינג בעצם באות לייעל ולשפר את השירות הניתן ללקוחות הפונים למוקד המכירות. תוכנת טלמרקטינג טובה מאפשרת לנציג לבצע פי 4 יותר שיחות, מאשר בלעדיה, וביצועי הנציג גדלים מאוד. היא נותנת חוות דעת על זמן השיחה, היסטוריית הפניות של הלקוח ועוד. תוכנת הטלמרקטינג מפשטת ומקלה על עבודת נציג הלקוחות וגורמת לעלייה ביכולת הריכוז שלו, הנציג נשחק ומתעייף פחות ולכן גם רמת אדיבות וחביבות השירות עולה משמעותית. תוכנת הטלמרקטינג מספקת חייגן אוטומטי וחוסכת לנציג זמן בשיחות ללא תשובה, או מספר תפוס, או לא חוקי. כך נציג השירות לא צריך לבזבז זמן בין שיחות והזמן בין שיחה לשיחה הוא לא יותר מ-10 שניות.
יתרונות נוספים של תוכנת טלמרקטינג הם שהיא מנהלת מועדוני לקוחות ומסייעת בדיוור לחתכים שונים מהלקוחות. תוכנות מתקדמות מאפשרות בניית מודולים עבור ביצוע של סקרים ושאלונים וכן בהמשך אפשרויות לניתוח תוצאות הסקרים, כולל ביצוע אנליזות ומבחנים סטטיסטים. תוכנה מתקדמת מסייעת בקליטת הזמנות וחיוב הלקוחות שלה ואף שליחת חשבוניות לאחר ביצוע רכישה.
תוכנת טלמרקטינג תסייע למנהלי מוקדי מכירות לייעל את שירותי המוקד, לקצר את זמני ההמתנה ולסייע במתן שירות אדיב ונעים.